YO-AINO

Moikka! Mulla on ollu monia postauksia työn alla, mutta päätin että tää menee niiden ohi, koska oon innoissani! Oltiin viime viikon lopulla vihdoin kuvaamassa Ainon kanssa YO-kuvia, joiden tovissa oonkin ahertanu tunnin jos toisenkin viime päivien aikana.

Nyt oon kuitenkin saanu muokattua osan ja ajattelin laittaa teijänkin nähtäväks muutaman. Mitä tykkäätte? Ite oon aika tyytyväinen näihin otoksiin ja saatiin vangittua ihanasti erilaisia paikkoja ja tunnelmia, täällä meijän asuinalueella, alle kilometrin säteellä. Sitä ei ihan heti kuvista uskois! Oma silmä on kuitenkin aina oma silmä, joten palaute muiltakin olis oikein hyödyllistä kuultavaa. Kommenttiboksi onkin siis teidän nyt!


728aino2422aino1684ainobblogi 2 Jos mun kuvaustyyli ja materiaali miellytti, ja joku on vielä vailla rippikuvaajaa, hääkuvaajaa tai ihan mitä tahansa muuta kuvajaa, muhun voi ottaa yhteyttä blogin sähköpostilla, eli verarawr@hotmail.com.

Yritän viimeistään loppuviikosta palailla muilla aiheilla, ainakin mulla on muutama postaus lähestulkoon valmiina odottelemassa julkasua! Juttua on tulossa mm. inttileskeydestä ja pari outfittiäkin odottaa julkasuvuoroaan! Yritän saada ne ulos mahdollisimman pian! See you later siis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti