PUHELIMEN TYHJENNYSTÄ KESÄLTÄ

Heippa! Koska musta ei oo taas kuulunu mitään reiluun kuukauteen, ajattelin että ennen luonnoksissa odottavaa ostauspostausta olisi hyvä kertoo vähän viime aikojen kuulumisia näin puhelinkuvien muodossa. Pysytte ees vähän perille näistä mun meiningeistä. Nykyään nimittäin tulee puhelimella räpsittyä tosi paljon kuvia, kun tossa Iphonessa on niin hyvä kamera! Varsinainen kamera onkin jäänyt ootteleen kaapin perälle inspiraatioo ja parempaa hetkee. 

Tosin, tää tauko on tehny mulle tosi hyvää, ja nyt tuntuu taas siltä että postauksia vois vaikka kirjotellakin. Edelleen kyllä ihan omaan turvalliseen tahtiin sen enempää tästä stressailematta, niinkun oottekin varmaan jo huomannu! Kiva että teitä on täällä edelleen mukana seuraamassa. Niimpä enempää höpöttämättä, siirrytään kuviin!

viis1. Hupsista vaan... Jälleen uudet Niket kokoelmaan. Nää rosherunit vaan nyt sattuu oleen mun lempparimalli ja edelliset on jo vähän kärsineet, joten... eihän mulla nyt voinu olla muitakaan vaihtoehtoja kun ostaa nää? // 2. Kerrankin aurinkoinen ilma, uudet korut ja paita, sekä ihan täydelliset lettikiharat. Pitihän tää onnistunu lookki myös kuvata, tietty! //

yksi 3. Vajaa kaks viikkoo sitten ACDC saapu Suomeen ja vielä tänne meijän pikkuseen kotikylään esiintyyn. Allulla oli sinne keikalle kaks lippua, ja vaikken ollu ennen koko konserttia kuullu yhtäkään biisiä alusta loppuun kyseiseltä yhtyeeltä, piti mun päästä kokeen tää historiallinen hetki. // 4. Ja no, olihan se oikeesti aika siistiä! //

neljä 5. Alinan kans hurautettiin viime viikolla Ikeaan. Mulla ei ollu ostoslistalla oikeestaan mitään, mut mukaan tarttu ihan perusjuttuja kuten astioita, kynttilöitä ja valkosia tyynyliinoja. Ikea on aina yhtä jees! // 6. Mun kesän ekat ja toisiks viimeset mansikat joltain kesäkuulta. Oli ihan törkeen hyviä, ja nyt harmittaa etten oo niitä syöny muuten oikeestaan ollenkaan koko kesänä. //

kymppi7. Yks selfie uuden ja ihan lempparipaidan kanssa ennen töihin menoo. // 8. Alkukesästä kuvasin mun lempparikesäjutut. No, tossa bikinien yläosassa on edelleen hintalappu kiinni ja se odottaa käyttäjäänsä... Muut jutut on onneks päässy asua koristamaan useemmankin kerran! //

kaksi 9. Koutsi meni naimisiin reilu viikko takaperin, joten vähän mun lookkia kyseisestä juhlasta. Toi kampaus on mun tiimikaverin Sonjan käsialaa ja tykkään tosta ihan älyttömästi! Toi letti tuo niin kivan lisän ihan tavallisiin kiharoihin! // 10. Kaikki treenikamut samassa kuvassa, jee! Rakastan mun tiimiä, meil on niin hyvä yhteishenki ja kaikki! //
 kuus

11. Viel vähän details-kuvaa mun lempparikoruista. Tykkään niin paljon nykyään tommosista seteistä missä on paljon erimittasia koruja yhessä! // 12. Joskus kun mun huone oli vielä siisti. Pitäs kai tässä loman aikana yrittää tehä tälle luukulla edes jotain, että se näyttäis tolta! //

seittemän 13. Yks maanantai-ilta kun käytiin muutamalla. Toi ilta oli niin huippu, oli lämmin ja parhaat kamut koolla. ♥ Huomenna pidetään tyttöjeniltaa samalla jengillä, en malta oottaa! // 14. Kerran töitten jälkeen Altsun kaa syömässä Picnicin tousteja. Niin törkeen hyvää, ottasin tommosen vaikka nyt heti! //
 kolme

15. Ideaparkissa kuukausi takaperin. Vaan eipä sieltäkään lähdetty tyhjin käsin, taaskaan... // 16. Yksityiskohtakuvaa Ideaparkin ostoksista. Vaihteeks tollanen monen korun setti, joka löyty GT:n alennuksista. Myös paita on uus! //

kaheksan 17. Allun kanssa Juhannushäissä. Tykkään tästä kuvasta jotenkin niin kamalasti, ollaan kerrankin ihan superedustavia. Huomatkaa muuten Allun taskuliina joka käy ihan mun mekon väreihin, on se kuulkaas tarkkaa! // 18. Lauantaina juhlimassa Aleksin pidennettyä viikonloppua Linnanmäellä. Oli ihan huippuhauskaa, en oo ollu huvipuistossa varmaan viiteen vuoteen. Ens viikonloppuna onkin ehkä vuorossa Korkeasaari! //

yheksän 19. Joskus käytiin rullailemassa, kun sattu oleen kerrankin hyvä sää. Vihdoin meillä on joku yhteinen harrastus ton toisen puoliskon kanssa! // 20. Kukat on aina tosi kauniita. //

6 kommenttia:

  1. Looks like you had a great time, nice photos! :)

    www.dodolce.com

    VastaaPoista
  2. tosi kiva postaus, tämmöisiä lisää! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon mielipiteestä, täytyy alkaa toteutteleen näitä! :-)

      Poista
  3. kiva postaus! munkin mielestä vois tämmösiä olla lisää.



    www.tiia-valokuvaa.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti superpaljon! :-) Täytyy kyl tehä näitä enemmän, niin paljon tallentuu puhelimelle sellasia kuvia mitä ei kameralla tuu otettua!

      Poista