VIIMEAIKOJEN VAATEHANKINTOJA

Moi! Tässä tulis nyt se ostospostaus mistä puhuin. Tai no... sanotaanko että ensimmäinen osa siitä. Viime ostospostauksesta onkin jo kiitettävästi aikaa ja osa tässä näkyvistä hankinnoista on tehty jo edellisen esittelyn aikoihin. Monta uutta kivaa juttua ja vaatetta odottaa vielä vuoroonsa, mutten viittinyt tunkee kaikkia ostoksia tähän samaan syssyyn, tässäkin tuntuu olevan jo kamala määrä!!

Lempparina mainittakoon Hennesin lastenosastolta alerekistä löytynyt farkkutakki. Sitä oikeeta farkkutakkia olin ettiny jo ikuisuuden, mutta koska en kokenu tarvitsevani sitä mitenkään kuumeisesti, en halunnu maksaa siitä edes kahtakymppi. Kun tota sit sovitin, olin ihan myyty. Toi on tosi pehmeetä ja joustavaa matskua, ja sopii minkä kans vaan. Oonkin miettiny, miten oon ennen edes pärjänny ilman?? 

Oon myös ihan totaalisen ihastunu poolokauluksisiin toppeihin ja nimenomaan toppeihin. On sellaset neuleetkin kivoja, mut nää lyhythihaset on enemmän mun juttu! Noiden kyseisten Bikbokin löytöjen jälkeen, oon ostanu jo mutaman vastaavan laisen lisää muualta, mutta ne esittelen seuraavassa ostospostauksessa. Toi poolokaulus/ matalampi sellanen taitaakin olla mun tän hetken uus suosikkimalli vaatteissa. En mitään muita kaupassa kattelekkaan...

Mutta nyt, ostosten puoleen!
 014102041154146056016044136107008029050065011   
Kaikki hankinnat on ollu jo ahkerassa käytössä Niken suihkusandaaleja lukuunottamatta, mutta pääsi nekin tänään ekaa kertaa jalkaan, kun oli pitkästä aikaa rantakelit! Pantaa on pidetty kesähäissä ja Rosheruneja töissä, toppeja neuleiden kavereina ja aurinkolaseja harvakseltaan. Tykkään kaikista hankinnoista ihan superisti!

En voi muuten kun suositella noita Bikbokin rentoja housuja. Mulla oli jo aikasemmin alkukeväästä ostettuna noi tummat, mutta nytkun kyseisiä housuja tuli uudelleen myyntiin, oli pakko napata uudet tummanharmaat ja vaaleetkin mukaan! Noi on ihan täydellisiä housuja esimerkiks töihin. Just sellaset tyylikkäät kollarit, mutta tiukemmat ja menee ihan loistavasti vaikka korkkarienkin kanssa! Käytänkin noita melkeen enemmän kun farkkuja nykyään, heh.

Mitä te tykkäätte ostoksista, löytykö omia lemppareita?

8 kommenttia:

  1. Mulla on kans noi bikbokin tummemmat kollarit, ostin aikoinaan norjan matkallani. Tosi ihanat, ovat nimittäin tälläkin hetkellä jalassa. :-D


    www.tiia-valokuvaa.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, joo! Mäkin ostin ensimmäiset jo aiemmin ja oon siitä asti haikaillu että koska niitä tulee hyviä. Niinkun sanoit, noi on ihan parhaat! Pelastaa niin sellaset mukavuudenhaluset työpäivät. :-D
      Ihanaa muuten kun heität aina kommenttia, kiitos. ♥

      Poista
  2. Kivoja ostoksia, ite ostin kans bikbokista nuo kollarit viininpunasena ja ai että kuin mukavat jalassa! :) varmasti tulee olee koeviikkojen luottohousut

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitti tosi paljon! Hyvä että säkin oot löytäny noi täykkärit housut vaatekaappiis! Noi on vähän sellaset "tyylikkäämmät" kollarit, tulee kyllä käytettyä ihan superpaljon! :-)

      Poista
  3. vastaavanlainen on yhdyssana :DDdd

    VastaaPoista
  4. Moikka ! :) Mua nyt mietityttää se, että millä kameralla kuvaat ? Ja mitä objektiiveja siihen omistat ? + onko sulla jotain objektiivia millä useimmiten kuvaat sun kuvat? Sulla on aivan mielettömän upeita kuvia ! Oon tässä tänään jo reilun tunnin kuluttanu aikaa sun blogin lukemiseen, koska osaat valokuvata hirmu hyvin. Itsekkin kuvailen, mutta hankinnassa uutta kameraa/objektiivia, niin aattelin näin kysästä vaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Ensinnäkin kiitos ihan älyttömästi ihanasta kommentista ja siitä että tulit mulle kysymyksiä esittään! :-) ♥

      Mulla on ollu nyt 4 vuotta Nikon D3100, mutta oon alkanu harkitteen pikkuhiljaa uuden ostamista, kun tuntuu, että tää ei enää ihan "riitä" mulle Mutta hyvä peruskamera, jolla alotin kuvausharrastuksen ja joka on toiminu moitteettomasti jo monta vuotta, ja toimii kyllä edelleen. Luultavasti tuun kuvaileen tällä vielä pitkään.

      Objektiiveina mulla 18-105 mm objektiivi, mikä on muuten tosi jees, mutta ei mikään kovin valovoimainen, eikä tuu käytettyä sitä kauheesti muuta kun liikkuvia kohteita kuvatessa. Toinen objektiivi mulla on kiintee 50 mm 1.8 ja se on ihan älyttömän hyvä. Ollu lähes päivittäisessä käytössä nyt muutaman vuoden ja toimii myös ihan moitteettomasti. Toi on edullinen objektiivi jonka hinta-laatusuhde on ihan kohdillaan. Eniten käytän sitä muotokuvauksessa, mutta toimii lähestulkoon kaikessa ja sisälläkin saa hyviä kuvia valovoimaisuuden ansiosta.

      Näiden lisäks omistan myös lisäsalaman, jota tulee käytettyä sisällä kuvatessa aika paljon, joten se on myös ihan näppärä hankinta! :-) Seuraavana mulla olis tarkotus hankkia jonkinnäkönen laajakulmaobjektiivi, mutta tolla 50 mm pääsee ainakin jo pitkälle!

      Tsemppii kameran hankintaan ja kuvausharrastukseen, toivottavasti tästä oli apua!

      Poista